27 Mayıs 2015 Çarşamba

Bu İşte Bi Terslik Var Bacım!

Şu dünyada kızına "anne olunca anlarsın" demeyen anne olmadığı gibi, anne olduktan sonra da "aynı anneme benzedim" demeyen kadın yoktur zannımca. Oysa çağ ilerlemiş, nesil bir sonraki devrine geçmiştir amma, kızlar illa ki analarının kopyası olup çıkarlar, şaşılacak iş!

Ben kendim için de böyle düşünüyor, acaba bir annem mi var benden içeri hallerinde dolanıp duruyorken birden bire aydım. Peki o zaman benim anneliğim ile bacımın anneliği neden bu kadar farklı? Neden ben böyle mikemmel bir anneyken o züper bi anne, neden benim a dediğime o b diyor? Resmen dondum kaldım. E biz aynı ananın çocuklarıyız nasıl bu kadar farklı anne olduk?

Valla ben bacımın anneliğini beğenmiyorum, o da benimkini beğenmiyor eminim. Bence onun bebesinin iştahsızlığının sebebi onun yemek düzensizliği, ona göre benim bebenin şımarıklığı hiç sesimi yükseltmememden. Düşünüyorum düşünüyorum aynı yaptığımız hiç birşey yok. E hani annemize benziyorduk? Yoksa benim annem benim annem değil mi :S Bak hele başıma gelene!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder