8 Mayıs 2014 Perşembe

Şaşkın Erkek Yavrusu :)

Evet evet başlığı çirkin ördek yavrusundan esinlendim. Literatüre yeni bir tanım eklemek istiyorum sevgili mikemmel anneler; yeni bir olay anında ne yapacağını bilmeden donup kalmış taze babaları anlatsın. Baba ama daha bir çocuk aslında ve gerçekten çok ama çok şaşkın.

Sizin de başınıza gelmiştir. Bebe babasıyla yalnızdır, sonra bir şey olur ve babanın sesini duyarsınız.
-Annesiiii çabuk gel
Anne koşa koşa gelir panik yapmıştır
-Noooldu
-Koltuğa su döküldü (kaka yaptı, koltuktan düştü, burnu kanıyor .....)
- !?)&}%^€>>

Geçen gün mutfakta pür telaş yemek hazırlıyorken yine aynı sesi duydum. Annesiii çabuk gel. Gidince gördüğüm manzara şu:  minnakım çiş yapmış (bazen rahatlasın diye biraz bezsiz dolaştırıyorum), parkenin üzerinde bir gölet oluşmuş, bebe yaşadığı şaşkınlıktan zırıl zırıl ağlıyor, baba yanında ayakta donmuş kalmış bekliyor! Çocuğu nereden tutacağını bilemiyor, tutarsa eli batacak, akan çiş ayağına gelecek diye korkuyor, yerde kendine bir akış tutturan çişi ne yapacağını bilemiyor :)

Hemen yere bir bez attım, o suyunu çekerken çocuğu kaptım, tek elle pijamasını sıyırdım attım. Götürdüm yıkadım pakladım, geldim bezi sıkıp yıkadım, bir kat daha sildim ve yerinden kıpırdamamış olan kocacım ne dese beğenirsiniz: 'oldu mu şimdi bu yerler basabilir miyim?'
-!!!!

Bütün bunlari yapmam bir dakika bile sürmedi ama çarpıntımın geçmesi 5 dakika sürdü. En sonunda kocaya bir patladım ancak öyle kendime geldim. Kesinlikle erkeklerin panik anlarında harekete geçmesi için eğitilmesi gerekiyor. Ha ben kadın olarak bunu defalarca yaşadım mı hayır ama kadınların nöronları daha hızlı çalışıyor eminim. Bundan sonra baba kişisi icin simülasyon panik dersleri eğitimi yapmak farz oldu. Bez bırakma döneminde tüm çişleri ona sildiricem bana ne :) Ne yapalım öğrenmesi lazım aaa. Yoksa işten kaçmıyorum yeminle :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder