31 Ekim 2013 Perşembe

Zamanın Eli Yok ki Tutasın

Az biraz içimi döküp dertleşmek istiyorum bugün. Mikemmel bir anne olarak hem minnakıma maksimum özen gösterir hem de kendime zaman ayırırım desem de inanmayın. Haldur huldur, yarım yamalak yaşıyoruz işte. Yapılacak işleri bitirmek gayesinde olsam da günün sonunda, sen giderken o kaçan ufuk çizgisi gibi kalıyor tüm işler. İşler bitmese de öncelikli olan işleri bitirirsem eğer kendimi şanslı sayıyorum.

Eh tabi ki hangi işin en önemli olduğu mikemmel anneye göre değişir. Kokana anneler, ay ilk boş vaktimde ojelerimi tazelemeliyim diyebilir mesela, ya da titiz anneler yere dökülmüş bir kaç ekmek kırıntısını toplamakla, emeklediği yerleri bal dök yala yapmakla meşgul olabilir. Valla ben boş vakitlerimde öncelikli işim yoksa -ki bu en çok bir sonra yiyeceği öğünü hazırlamak oluyor- ayaklarımı uzatıp kahve içmeyi, cinali telefonumdan sosyal medyada takılmayı ya da blog yazmayı tercih ediyorum. Hem böylece minnakımın yediği her haltı kayıt altına da almış oluyorum.

Bu güne kadar sevdiğimi düşündüğüm ama bu aralar tepkisizliğinden dolayı bunu sorguladığım, bebesi benimkinden biraz küçük bir arkadaşım var. Bebelerin araları yakın diye bol bol yazışır dertleşirdik de neredeyse iki aydır tek kelam yok. Kaç kez yazdım, sordum aradım, hep zamansız, sonra diyor o sonralar bir türlü gelmiyor. Benim minnakımın her aktivitesi güncel olarak duyuru panosunda yer aldığından, hanfen di arkadaşım bizi takip ediyor, o hiç bir sosyal medyayı kullanmadığından ( aslında elinde onun da bir cinalisi var ama) "her zaman çok hareketli, çok yaramaz, maşallah çok akıllı,  hiç yemek yemeyen" ( yanımda 3 kase çorba yedi bir keresinde şaştım, benim ki iki kaşıkla kapamıştı o öğünü) bebesinden hiç vakit bulamıyor. Zaten bebekten önce de gayeeet ağırkanlı ve uyuşuk olan bu arkadaşcağızımı bebesi de pek hızlandıramadı. Etrafta pervane büyük anneler olunca da pek gereği kalmadı.

Ben tek başıma bebeyi ve evi çekip çevirirken ve üstüne de geceleri home office çalışırken aramaya sormaya yazmaya paylaşmaya zaman yaratıyorum ama o hal hatır sormaktan aciz tam iki ay.  Fakat çok acil kafasına takılan bir sorusu olsa  hemmen yazar, cevabını öğrenir ve kaçar. Şimdi bu tek taraflı arkadaşlık hadisesi benim sinirlerime dokunuyor amma velakin mikemmel bir ana yüreğine sahip olaraktan, minnakımın kardeşi gibi gördüğüm bebesini merak ediyor, özlüyor ve görmek istiyorum.

İnsan biraz da beni düşünür be arkadaşım öf ya. Bu kadar da zamansız olunmaz ki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder